måndag 23 juli 2012

Sista semesterveckan.....

Ja fy sjutton nu börjar semestern lida mot sitt slut oxå :(
Just nu befinner vi oss i Enhörna där vi kommer tillbringa några dagar som hus & djurvakter då min svärmor och hennes gubbe e borta och fiskar..
Vi njuter av lugnet här i huset. Det enda som låter e teven och sen även Ozzy som saknar sin matte..
Vi har varit i Mora under några dagar oxå. Vi passade på att hälsa på en del kompisar och min släkt.. Det var så skoj att få träffa Saga & Elias som e mina brorsbarn :-D Tråkigt nog träffar jag dom så sällan så Saga e så blyg för mej :( Fick några kramar av henne iaf :-D

Det blev lite fest oxå tillsammans med Monne & Kristina.. Vi festade till ordentligt och blev sedan hämtade av Bengan, Erik, Tommy & Arne.. Det bar iväg till Night cruisers där vi drack öl och spelade biljard som jag inte var nån större hejare på precis..haha.. Kanske lär mej nån gång.. Jag tror inte att vi kom i säng förrän vid halv sex på söndag morgon.. Jävlar va bakis vi var hela söndagen och det känns lite även nu..

Åsa kom förbi en snabbis på söndagen.. Hon såg lite sliten ut hon med eftersom hon hade varit på  40-årskalas kvällen innan.. Efter det blev det mat hemma hos mina päron och det var riktigt jobbigt eftersom man mådde som ett as :( Vi fick då i oss lite mat iaf och lite äppelpaj med :-P
Vi slocknade tidigt den kvällen efter att stugan som vi hyrde var städad.. Försökte kolla på film men bägge två somnade till och från.. Vi gav upp det hela och somnade istället..

Nu blir det hänga tvätt och sen film..

Baj baj och good night..

Inga kommentarer: