tisdag 24 juli 2012

Shoppingfynd :-D

Idag har vi lagt undan en byrå som vi tittat på en längre tid utan att köpa.. Det var väl en jävla tur det, för nu hade Jysk sänkt priset till 900 :-D
Vi ringde direkt och lade undan en till på lördag då svärmor e tillbaka och kan hjälpa oss att ta hem den.. Vi har ju ingen bil..  Så här ser byrån ut och den kommer bli så jävla snygg i vårt vitkaklade badrum :-D

Ovanpå den kommer det att stå en snygg ljuslykta och en garderobsblomma för att piffa till badrummet lite till!!!


När vi var till Mora så hälsade vi självklart på hos min brorsa, hans sambo Anna och deras busfrön Saga & Elias.. Då upptäckte jag en jävligt smart skohylla som vi behöver... Man kan stapla flera på varandra och det behöver vi i vår smala lilla hall.. Har ju en hel del skor som de flesta som känner mej redan vet :-P Vi ska ta och köpa 2 stycken till att börja med iaf.. Just nu e många av mina skor uppe i förrådet och några finns i älsklingens garderob :(

Här e skohyllan som kommer rädda mitt liv och ge min älskling större plats i sin garderob  :-D Stapelbar skohylla

Nu ska vi ta och gå en promenix med Ozzygubben medans vi väntar på att tvättmaskinen ska tvätta klart..

Baj baj och ha en bra dag!!!!

Inga kommentarer: