lördag 28 juli 2012

Lördag!!

Måste bara börja med att säga att Maria Wern - Inte ens det förflutna är en film man absolut måste se :-D  Jävlar vad spännande den var.. Jag hoppade till ett antal gånger kan jag lova och det var jag inte ensam om.. Flera i biosalongen gjorde desamma :-P
Idag åkte jag och jag och älsklingen till Farsta en vända.. Fick lov att se om jag kom ihåg vägen till förskolan som jag ska jobba på till veckan.. Min förskola har ju fortfarande sommarstängt och min sista semesterdag e imorgon :´(  Hur fan kunde 4 veckor springa iväg så snabbt?? Tyckte jag nyss fick semester ju.. Vi var även inne i Farsta centrum och kollade läget inne på min favoritaffär Chilli.. Vi var på jakt efter nå snyggt att ha ett lila blockljus i inne på toan.. Vi hittade en :)Det blev jävligt snyggt med nå gråa flingor runtom ljuset.. Igår köpte vi även en garderobsblomma med grå kruka som vi skulle ha uppe på den nya fina byrån till badrummet... :-D












Nu har det blivit riktigt mysigt i badrummet och vi e jävligt nöjda med resultatet :-D Vad tycker ni??









Eftersom vi har börjat med LCHF nu så ska jag sluta äta den äckliga maten på jobbet som e från Sodexo.. Riktig grismat kan man kalla det :( Synd om barnen som ska behöva äta det, men köket på förskolan där jag jobbar är inte godkänd för att kunna laga mat till så många barn och vuxna så de får lov att ta mat utifrån !

Vi var in på Lagerhaus medan vi ändå var i närheten, så jag köpte två matlådor och en påse till dem eftersom jag ska ta med älsklingens goa mat till jobbet hädanefter :-D Fast den vita lådan ljuger ju lite eftersom det inte e jag som lagar maten :-P

Sist men inte minst har älsklingen varit riktigt go idag :) Kolla in detta :-D







Nu blir det mat här och sen nån film och mys!!
Baj baj

Inga kommentarer: