tisdag 6 augusti 2013

Lite tomt....

Nu efter att Monne åkte till Mora med ett gäng blommor från en galen marrockan på Hötorget i söndags..Hon fick erbjudande om att köpa 3 orkidéer för 100 spänn och gick med på den dealen.Sen blev han helt crazy och gav henne rosor till förbannelse av alla olika nyanser..Haha vilken syn :-P
Min paparazzi till älskling knäppte kort på galenskaperna...Monne som var så stolt över sin lilla packning när hon kom till oss, fick en enorm packning på vägen hem :-P

Idag har jag varit och tränat efter jobbet.Var så jävla slut och trött på vägen från jobbet att jag hade stor lust att bara dra hemåt, men jag tvingade mej själv att sticka till gymmet för att ge musklerna en omgång.. Min personliga slavdrivare var ju självklart där och det var bara jag och en tjej till som tränade just då.Jävlar va slavdrivaren körde med mej :-P
Överlevde det hela iaf och när jag kom hem fick jag chili con carne och sen blev det hopp ini duschen. Har t om hunnit stryka gardiner som kom med posten idag och nu hänger dom i vardagsrummets hörnfönster!! Snyggt !!!!

Ja ja jag vet att jag har lovat att berätta om Moratrippen..Ska göra det, men det blir inte idag!!

Lägger ut en bild från vår utekväll i fredags då vi var och lyssnade på min kompis John. Iofs blev det bara en halvtimme för segnissarna kunde ju aldrig få eld i häcken och komma iväg till Engelen i tid ;-)
Sov så gött..
Baj baj 

:-)

Inga kommentarer: