onsdag 14 augusti 2013

Monnes besök... Del 1 :)

En vecka efter att vi hade åkt ifrån Mora så kom Monne ner och hälsade på :) Vi hade planerat en utekväll på lördagen och en filmkväll på fredags kvällen.. Det sket sig rejält för jag fick ett sms av Monne när hon satt på Masexpressen på väg till oss.. Där skrev hon att min kompis John inte skulle spela på Engelen på lördag utan fredag... Så det blev utekväll både fredag och lördag. En riktig intensiv helg med andra ord :-P För vi kunde ju varken missa att träffa John ( som bara e i landet en gång/ år och då endast några få veckor) eller cruisingen som skulle vara på lördag kväll :)
Monne och älsklingens kompis Robban drog på bolaget och handlade alkoholhaltiga drycker så att jag bara skulle kunna åka hem och göra mej iordning efter jobbet.. Älsklingen fixade sin goda tacopaj :) Här kommer en bild på den :-P
 
Vi drack cider, öl och rom & cola och det e ett under att man inte var mer dålig dagen efter än vad vi var :-P Mitt sällskap var så sega så vi hann bara med att lyssna på John i en halvtimme :( Fast jag fick ju träffa honom iaf :-D Han kom med nån kommentar att fint folk kommer alltid för sent, när vi gjorde entré där på Engelen ;) Haha..
På vägen in till Sthlm och Engelen :) Vi träffade på några kolbollar med en giraff som vi ville ha med på bild.. Giraffen och gänget.. haha  :-P
 

 
Här sjunger John min favvolåt, Cadillac attack :-D Han vet verkligen vad jag vill höra :)
 Jag och min gamla kompis John :)
 Mitt sega sällskap som dansvägrade :-P
 
Fast Monne dansade väl nån dans lite senare och i slutet lurade jag även upp älsklingen på dansgolvet en vända :)
 
Efteråt drog vi mot centralen och pendeltåget hem till Tälje. Trodde vi skulle hinna med nån öl på krogen där men det sket sig så vi fick åka hem och där åt vi lite varma mackor innan det var dags att sova..
 
Nu pallar jag inte skriva nå mer...Blir mer nästa vända jag skriver!!
 
Baj baj :)
 




Inga kommentarer: