lördag 22 september 2012

Lördag.....

Nu var det några dagar sen jag skrev något här inne märkte jag när jag loggade in.. Har inte haft tid eller ork faktiskt.. I onsdags kom älsklingen till mitt jobb när jag slutade för att  vi skulle hitta ett par jeans åt honom för presentpengarna han fick av mej..Då såg jag att Kappahl hade billiga bh:ar så jag passade på att köpa två stycken :)
 Dom här blev det.. Riktigt nöjd med dom :-D

Igår var älsklingen på hockey och såg Södertälje- Västerås och när han skulle va borta på kvällen passade jag på att ta en snabb AW med en jobbarkompis och sen blev det lite shopping för min del.. Det här shoppade jag :)            

Lite bekväma kläder som jag kan ha på jobbet, eftersom man e så mycket nere på golvet när man jobbar med småbarn..

När jag kom hem på kvällen så stod dom här fina blommorna på bordet :-D

Min älskling skämmer bort mej. Finns det nåt som verkligen kan få en på solskenshumör så e det när älsklingen kommer med blommor :) Har inte fått så mycket blommor av någon annan kille faktiskt...


Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem.. Han hjälper sin kompis Peter att flytta idag och jag har så tråkigt här hemma.. Har då fått lite gjort iaf.. Diskat och städat ur kylskåpet och även plockat ihop lite saker i vardagsrummet.. Filtarna låg lite hur som helst och en och annan tröja hade landat i soffan.. Vi måste även få upp den här i förrådet...

Vi fick den av Fredde under veckan när älsklingen hjälpte honom att flytta.. Nej det e inge barn på G än, men vi jobbar på det och den dagen det kommer så behöver vi inte köpa så mycket av alla saker man behöver till bebisen.. Vi har det redan i förrådet :-D
Det känns riktigt skönt för jävlar vad pengar vi kommer spara på detta :)

Nu ska jag slappa i soffan tills älsklingen kommer hem. Då blir det nog lite Sons of anarchy maraton igen :-D Vi älskar den serien :-D

Baj baj

Inga kommentarer: