lördag 1 september 2012

Lchfbeställning!!!




Idag har jag skickat iväg en beställning till Bodystore, för att vi ska kunna köra LCHF på ännu större allvar :)
Igår märkte jag att min Depalmajacka har blivit lite för stor på mej :) Då blev jag mer taggad att fortsätt med LCHF :-D
Mina jobbarkompisar har sagt att det har börjat synas på mej.. Själv ser jag inget när jag tittar mej i spegeln.. Ser samma gamla Ullis när jag kollar.. Det e först när kläderna börjar bli lite stora som jag börjar fatta att det kanske har hänt nåt :-P
 















Mår lite bättre idag så jag ska se om jag orkar följa med älsklingen till affären och handla lite.. Ska handla hem lite LCHF glass tänkte jag.. Kan va gott att ha hemma om man får lite sug.. Har även fått ett recept på egen Lchfglass som vi ska testa så fort vaniljsockret har kommit hem :)
 
Kanske dax att fixa till sig lite då om jag ska hänga med till affären :)
 
Ha en fin lördag nu :)
 

Inga kommentarer: