onsdag 5 september 2012

Överraskning :)

Idag när jag åkte hem från jobbet så såg jag en sak som jag bara fick lov att köpa med mej hem och överraska älsklingen med :) En stor grön växt för bara 140 spänn :) Han blev jätteglad och tänkte precis som mej att den ska stå på det lilla hörnbordet tillsammans med ljusstaken vi köpte igår :-D

Har gjort lite LCHF glass ikväll.. Får hoppas att den e god.. Ska snart ta ur den ur frysen och röra om den lite...
Här får ni receptet iaf :-D Jag använde jordgubbar istället för hallon!!!
LCHF glass

 Vispa 2 äggulor med lite ekologiskt vaniljpulver (finns på maxi),

Blanda i 3dl turkisk yogurt,

Blanda i 1 dl mosade hallon,

Vispa 2dl grädde och blanda försiktigt ner det i yogurt blandningen.

Kör i glassmaskin eller frys in i ca 4 timmar. rör om ibland. Klart att äta!
 
Fick receptet av Britta i Mora.. Tack för den :-D
 
Nu ska jag bara tipsa om en rolig film innan det e dax för duschen...
Har ni inte sett den redan så gör det...
Nu blir det duschen och sen sängen.. Ska upp 05.25 imorgon och det e alldeles för tidigt för mej.. Borde va olagligt att gå upp så tidigt ;)
 
Gonatt!!!


Inga kommentarer: