måndag 24 september 2012

Pass e fixat!!!

Ja idag kom mitt personbevis så jag kunde gå och fixa ett pass åt mej.. Älsklingen fick legitimera mej eftersom jag inte hade ett giltigt leg när jag kom till snuten...Fan va svårt det va att se normal ut på kortet då.. Hon fick knäppa om två gånger och jag ser fortfarande ut som en mupp,,haha,,

På måndag har jag tid hos banken 17.30.. Hoppas jag hinner dit för jag måste ju hämta mitt pass först. Hon som fixade passet sa at jag borde få sms om passet på måndag.. Annars får jag väl boka om tiden på banken, för älsklingen lär ju knappast få hämta ut passet åt mej kan jag tänka mej..

Nu håller älsklingen på att laga mat åt oss och sen blir det Sons of anarchy igen :-D Vi e på säsong 2 just nu.. Imorgon visar dom 3:e avsnittet från nyaste säsongen så den kan vi ladda hem på onsdag.. Blir lite hopp ibland, men det går bra ändå :)

Fick reda på att svärmor har köpt present åt mej.. Gissa om jag e nyfiken på vad det e :-P Älsklingen har oxå fixat presenter åt mej.. Dom ligger här i lägenheten nånstans :)

 
Ha en trevlig kväll :)

Inga kommentarer: