tisdag 4 september 2012

Trött i mössan...

Har jobbat järnet idag alltså.. H fick lov att uppsöka sjukan med misstänkt blindtarmsinflammation så jag och D jobbade själva på avdelningen och vi hade även inskolningar hos oss... Några av barnen blev sjuka mitt i inskolningen så nu känns det nästan som man får börja om från början med två av barnen.. Ska det aldrig bli föräldrafritt på avdelningen ;)??? (skojar bara )

Älsklingen kom och mötte mej i Farsta när jag slutat jobba idag och vi gick till Ö&B för vi behövde lite saker och sen blev det min favoritaffär Chilli, för vi behövde en snygg ljusstake till hörnbordet vi köpte på Ikea igår :) Vi håller på att förbereda lite inför soffköpet här inom kort.. Min skinnsoffa börjar se för skabbig ut så vi behöver nytt.. Vi hade ju tänkt en stor divansoffa tidigare, men sen kom vi på att man kanske skulle fixa en mer barnvänlig soffa, eftersom vi övar på att skaffa barn.. Vi har ju ett ganska litet vardagsrum så det blir så här istället...



En fotölj kan vi köpa till efteråt när vi har fått en större lägenhet :) Vi kommer även fixa en extra klädsel till dom så vi kan variera lite när vi känner för det.. Mer barnvänligt än så här går det inte att fixa eftersom man kan tvätta klädseln :)
 
 
 
Vi funderar även på den här till köket..


Vi har ju sånt litet kök att det bordet vi har gör att det blir så trångt i köket för tillfället..Det här bordet skulle passa perfekt hos oss :)

Nä nu ska jag göra älsklingen sällskap i sängen och glo på dumburken :)

Gonatt!!!

Inga kommentarer: