lördag 8 september 2012

Riktigt jävla nöjd med bloggen :)



Hittade en ny bloggbakgrund för några veckor sen som jag ville ha, men jag e inte duktig på sånt så min kompis Mia lovade att fixa den åt mej :) Idag skickade hon länken på fejan och jag blev mer än nöjd :-D Den ser snygg, ljus och fräsch ut nu :-D Tack och bock Mia för att du hjälpte mej :-D

Eftersom jag e frälst i Mötley Crüe så passar ju bakgrunden perfekt pga teatermaskerna som de har på sin skiva Theatre of pain.. Har ju även maskerna tatuerade på min arm!!!!

Nu ska jag och älsklingen slänga upp lite saker i förrådet och sen gå och veckohandla.. Ikväll kommer svärmor och älsklingens syrra Madde på besök..Älsklingen ska fixa en rabarberpaj tills dess oxå.. Han e riktigt duktig på att baka.. Vi måste bara leta efter ett Lchfrecept på pajdegen så han vet hur han ska göra...
 Tur att vi har hunnit storstäda här hemma idag, eftersom de kommer ikväll :-P

Vi hörs senare!!!



Inga kommentarer: