torsdag 30 augusti 2012

Bokmalen

Jag gillar att läsa böcker och då e det mest deckare jag läser... Gillar att försöka lösa morden i böckerna :) Kanske skulle ha blivit polis istället :-P
 Då hade jag sluppit att bli förkyld titt som tätt iaf ;)
Håller på med Hungerelden nu som e en direkt fortsättning på Kråkflickan.... Hade tänkt att jag skulle läsa Läckbergs senaste bok Änglamakersan, men då visade det ju sig att jag fick lov att fortsätta med Hungerelden istället för det var så jävla spännande :)
Så Änglamakerskan får vänta en vecka på att jag ska öppna pärmarna och börja läsa den.. Man hinner ju läsa ganska mycket i och med att man pendlar ganska långt varje dag..
Älsklingen håller på att kolla på Robin Hood på sexan nu så jag funderar på om jag ska lägga mej och läsa lite i väntan på att filmen e slut...

Läckbergs serie e en av dom absoluta favoriterna :)

 
 
Gonatt nu ska jag och min feber krypa ner med boken i sängen och invänta min älskling !!!







Inga kommentarer: