tisdag 14 augusti 2012

Tisdag=stängning..

Jaha då har tisdagen snart rullat förbi helt och hållet... Jag hade stängningen som vanligt och alla barnen hade blivit hämtade vid halv sex så då kunde jag dra iväg hemåt..
Hemma väntade älsklingen med en god köttfärs & bacongratäng och Fredde var här oxå.. Han fick käka med oss och nu sitter vi här och glor på dumburken en vända..

Imorgon börjar jag på min nya avdelning :-D
Barnen som jag ska ha med mej in dit har flyttat sina egna saker till den nya avdelningen för att de skulle hänga med i flytten.. Den lilla pojken kämpade med sina saker, men flickan vägrade att röra sina saker så dom fick jag vackert bära..haha.. Dom har starka viljor redan som små ;)

Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och sen ta och fortsätta läsa den spännande boken som jag började med igår :-D Riktigt spännande e den :-D Läs den om ni gillar mord och spännande saker :-P

Hörs imorgon :-D

Inga kommentarer: