lördag 4 augusti 2012

Myskväll :)

Idag efter jobbet åkte jag in till stan och träffade min älskling.. Vi hade planerat att gå på bio och även äta nåt innan bion.. Jag var så jävla sugen på öl efter att ha överlevt första veckan på jobbet efter min semester så vi gick för att fixa det först och främst.. När vi kom ut från centralen så var det som himlen öppnade sig och det pissade rejält.. Vi blev så klart genomblöta och det kändes som man hade en swimmingpool i conversen när vi kom till puben.. Alla glodde på oss och det var väl inte så konstigt.. Vi såg ju ut som två dränkta katter :-P

Efter ölen så blev det lite mat och sen gick vi och löste ut biobiljetterna som vi köpte igår :)
Vi såg filmen Cockpit som var riktigt jävla rolig.. Hela biosalongen skrattade hur mycket som helst :) Jonas Karlsson var helt suvve som tjej :) Har ni inte sett den än så gör det så fort som möjligt !!!


Nu sitter vi i soffan och myser med lite rött vin som älsklingen överraskade mej med när jag kom in till stan :-D


Det hade kommit en avi till mej om ett paket idag.. Hoppas att det e min väska som jag köpte på Tradera..
Så här snygg e den Vad tycks?? I love it :-D Fast det kan även vara partylite ljus som jag köpt på Tradera, som det var väldans lång leveranstid på.. Sånt gillas inte när jag köper saker på Tradera :(
Betalar jag snabbt så ska sakerna komma snabbt oxå!!!!!

Nu blir det fortsatt mys med älsklingen och imorgon ska vi sova jättelänge!!
Gonatt!!

Inga kommentarer: