tisdag 7 augusti 2012

Äntligen :-D

Min snygga väska har äntligen hamnat i sitt rätta hem, nämligen hos mej ;.D
Fast just nu ligger den i frysen för att få bort eventuella oönskade husdjur, som vi inte vill ha här hemma :-P
Imorgon ska den få komma fram och hänga med till jobbet :-D

Idag har jag fått lite kort från olika konserter jag har varit på, kort på älsklingen och mej, mina brorsbarn och lite annat :-D Nu fattas bara ett snyggt fotoalbum att sätta dom i !!!

Sitter i soffan och slappar och älsklingen fixar med fläskfilé med ädelostsås och sallad :-D *mums fillibabba* :-P Själv har jag jobbat till 18 idag och sen bar det iväg till Konsum och hämta ut paketet.. Han fick gå dit och möta mej med avin för att det skulle gå fortare.. Har ju så dåligt tålamod.. Vill att saker och ting ska ske direkt...Vänta vad e det??? hehe :-P


Nä nu ska jag ägna mej åt älsklingen resten av kvällen :)

Baj baj!!!!

Inga kommentarer: