torsdag 30 augusti 2012

Sjuk :(

Försökte ta mej till jobbet imorse.. Fixade iordning mej och började gå till bussen.. Insåg ganska snabbt att jag inte skulle orka ta mej till jobbet ens.. Då kan man ju inte jobba heller :(
 Hoppas det går bra för mina jobbarkompisar.. Vi har ju inskolningar just nu så det e ju inte ett bra tillfälle att bli sjuk på :(
 
Skrev ett inlägg igår, men det blev helknäppt för den där rullgrejen på höger sida var borta igår och jag upptäckte att det stod lite saker under ha det bäst och det gick fan inte att ta bort det :(
Jag e ju lite pedant av mej och stod inte ut med att det var så.. Då rök gårdagens inlägg helt och hållet :-P  Idag har älsklingen tydligen uppdaterat datorn och den har kommit tillbaka :) Han gjorde det medan jag sov som en stock.. Känner att det kanske e dax att sova snart igen..

Gonatt!!!

Inga kommentarer: