söndag 19 augusti 2012

Nu e det bara att köra hårdare med övandet ;)


Varför undrar ni?
 Jo för älsklingens kompis Fredde var hit med en hel hög barnkläder,gummistövlar, gåstol, babysitter och spjälsäng som han tyckte att vi behövde :)

Det kommer tydligen mer barnkläder, bilstol och matstol sen, för allt fick inte plats i bilen igår.. Allt e i bra skick och gratis e gott :-D

Idag kör vi ett långpass i tvättstugan som vi alltid brukar göra på söndagar.. Älsklingen gör så mycket av det andra i hemmet, så jag hjälper till med tvätten iaf. Han tycker att han kan fixa med det andra, eftersom han inte har något jobb just nu..Jag jobbar ju långa dagar och när jag kommer hem från jobbet, så får jag maten serverad och det e snyggt här hemma :-P
Ja nog e jag lite bortskämd allt ;) Hur ska detta gå när han får jobb och jag har blivit bortskämd i så här länge ;) ?
Då blir det andra bullar för min del :-P

Igår såg vi en bra film som jag tycker att ni ska se oxå...

Hans kompis blir mördad och när inte poliserna gör sitt jobb i jakten på mördaren så börjar han undersöka mordet själv!!!

Nu e det dax för tvättststugan igen... Vi hörs!!!!

Inga kommentarer: