söndag 26 augusti 2012

Moraresan :)

Nu e vi tillbaka i Södertälje igen efter en väldigt rolig helg i Mora :)

Vi kom till Mora vid 21.40 tiden på fredagkväll.. Då kom farsan och hämtade oss och skjutsade oss till Annika & Micke.. Där fick vi ett varsitt glas rödvin och sen satt vi och skvallrade länge och väl.. Till sist kom vi i säng och sov till 10.30 dagen efter.. Då gjorde vi oss i ordning och gick över till Annikas dotter Alexandra en vända för att träffa lilla Thea en vända som e så söt. Efter det gick vi ner på Mora och shoppade en varsin tröja till Saga & Elias och även en tröja till min yngsta brorsa som har fyllt år...
Sen gick vi till äldsta lillebrorsan & Anna för att träffa dom och mina goa brorsbarn som jag ville skämma bort :-D De blev jätteglada över tröjorna som tur va :)

Vi var där ett bra tag innan det var dax att sticka hem till Annika igen för att fixa oss till middagen på Mora parken med päronen, brorsorna, älsklingen och Anna.. Vi hade jättetrevligt och blev riktigt mätta och belåtna..
På vägen därifrån ringde jag min kompis Bettan för att fråga om hon ville ha lite besök och det ville hon.. Vi satt hemma hos henne och hennes dotter Elin i någon timme och skvallrade innan det kändes som det var dax att fortsätta hem till Annika igen.. Väl hemma hos Annika så spelade vi lite Kinnect och hade jätteroligt innan vi blev så trötta att vi fick lov att sova..

Nu ska jag ägna mej åt älsklingen istället för datorn!!!

Baj baj!!!!

Inga kommentarer: