onsdag 1 augusti 2012

Redan onsdag...

Jaha nu har jag bara 2 arbetsdagar kvar denna vecka :) Har gått bra hittills, men man e ju väldans trött varje morgon och kväll..

Idag på vägen hem var jag in på Bokia och köpte 3 pocketböcker för 169 :-




Ska ju se Hypnotisören på bio framöver, så det kan va skoj att ha läst boken innan.. Livet deluxe ville jag ha för jag har ju läst Snabba cash och Aldrig fucka upp tidigare och nu har jag äntligen uppföljaren :) Älsklingen ville oxå ha den boken, eftersom han läser Aldrig fucka upp just nu..
Kråkflickan köpte jag för jag har uppföljaren till den här hemma och vill ju inte läsa den förrän jag läst Kråkflickan!! Väntar ivrigt på att Läckbergs Änglamakerskan och Jungstedts Den sista akten ska komma ut på pocket, men det lär nog dröja för de kom väl ut som inbundna böcker för inte så länge sen.. Har läst varende bok i deras serier :)

Ska snart ner i tvättstugan.. Älsklingen har tvättat hela dagen..Nu får han äntligen lite hjälp av mej oxå :)Sen blir det nån film innan det e dax att sova. Imorgon jobbar jag 7.30-13.00!! Skönt att få komma hem tidigt nån dag :-D

Vi hörs förhoppningsvis imorgon oxå..
Ha en trevlig kväll !!

Inga kommentarer: