torsdag 16 augusti 2012

Nöjd :-D

Idag hade vi bara 2 barn på avdelningen, så jag började fixa iordning på min nya avdelning. Har städat ur skåp och möblerat om på avdelningen och e riktigt nöjd med resultatet :-D Hoppas att D kommer gilla det oxå.. Hon har varit hemma och vabbat, men vi hade diskuterat ommöbleringen  innan hennes dotter blev sjuk, så det ska nog inte vara några problem :-D
Hon kommer även att se skrivbordet,  för den har jag rensat bort en massa skräp ifrån.. Har fått en massa gjort idag och chefen verkade riktigt nöjd över hur det såg ut på avdelningen när hon var in och kikade en vända idag..

Idag har Rockstad Falun satt igång och jag hade velat vara där.. Hade velat se Sister sin, Sabaton, Dynazty, Danko Jones och några till, men istället sitter jag massvis med mil ifrån festivalen :´(
Det e faktiskt lite synd om mej just nu så ni vet ;)


Nyss vräkte älsklingen ur sig att det kan va risk för magsjuka här hemma.. Han var hos svärmor igår och de hade tydligen haft magsjuka :( Kul i jul och jag som absolut inte har varken tid eller lust med sånt skit, för till veckan börjar inskolningssamtal och på torsdag sätter inskolningarna igång.. Ni kanske förstår att det inte finns tid att bli sjuk??  Har inte tid att vagga ( vård av gubbe ;) ) heller!!!!


Håll tummarna att jag klarar mej från eländet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag ta och va lite trevlig mot älsklingen och Fredde som e på besök...

Baj baj!!

Inga kommentarer: