torsdag 9 augusti 2012

Snart helg...

Fan va tiden går fort egentligen.. Imorgon e det fredag igen och man har knappt hunnit blinka ;) Slutade tidigt idag och när jag kom hem var Fredde här och hälsade på.. Han och älsklingen sitter på balkongen och skvallrar och jag myser i soffan och väntar på älsklingens goda LCHF lasagne :-D

Jag blev biten av en bromsjävel idag på jobbet :( Gjorde skitont och jag vrålade till när jag stod där och pratade med en av barnens mamma när hon lämnade sitt barn imorse.. Hon hoppade högt..haha.... Har tydligen blivit biten av nån annan insekt med.. Har en stor irriterad röd fläck som gör ont som gör ont som satan :(
Det e som en stor bula nära foten.. Varför ska dom äckliga sakerna ta tuggor på mej? Så jävla god e jag väl ändå inte???

Nä nu blir det faktiskt inget mer från mej idag.. Orkar inte.. Gick upp alldeles för tidigt imorse :(
Borde vara olagligt att gå upp före 7 på morgonen tycker jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi hörs :)

Inga kommentarer: