måndag 8 mars 2010

Försov

mej imorse och det var fan ingen höjdare kan jag lova..:(
07.15 ringde kocken på jobbet och frågade vem som skulle öppna, för ingen hade kommit.. Det var ju självklart jag som skulle ha varit där och öppnat, men inte fan ville min mobiltelefon det heller. Den vägrade väcka mej, så nu kan jag väl glömma att jag kan lita på eländet när det gäller väckning framöver :(
Hatar att försova mej, men som tur e så händer det inte ofta.. Var nog 8-9 år sen jag försov mej sist.. Dagen blir helt förstörd och man känner sig stressad hela dagen och kan fan inte tänka..

Har beställt väckning av faderskapet imorgon. Sa åt honom att ringa 05.30 och inte en minut före det.. Vill ju sova så länge det går *L*

Ikväll har jag kollat på familjen annorlunda.. 10 barnsfamiljen från Älvdalen åkte till Turkiet med alla barnen. Jag skulle inte kalla det semester precis.. Hur ska man kunna slappna av när man har så många ungar att hålla koll på?
Kollade även på .Herregud vilka kärringar alltså.. Fattar inte hur dom orkar hålla på. Den där Anna Anka e ju inte riktig på en fläck..Fast hon e jävligt rolig att lyssna på till och från. Hon e ju inte blyg om man säger så!

Nä nu blir det gonatt för min del.. Sov gott allihop!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Jag vet inte hur många ggr jag har försovit mig det senaste! Och det brukar jag inte göra! Nu är det seeegt! Är trött på vintern! Kraaam!

Raggarullis sa...

Ja du sånt e inte skoj :( Kan säga det samma, men förhoppningsvis kommer våren snart :) Kraaam