onsdag 24 mars 2010

Jippie :)

Snacka om att den här dagen blev bra.... När jag kom hem från jobbet låg deklarationen på min säng.. När man öppnar plasten runt den, har man ju alltid lite magknip för man e nervös över om man får lov att betala tillbaka eller om man får pengar tillbaka..

För min del blev det som man kanske förstår efter min rubrik pengar tillbaka, för annars hade jag ju inte jublat.. Det var en rejäl summa oxå som jag kommer att få på kontot före midsommar :-D

Nu blir det en dusch och sen programmet Lyxfällan..Efter det blir det självklart sängen för jag känner mej helt koma efter att ha gått upp 05.30 2 morgnar i sträck :(

Hoppas alla har haft en lika bra dag som mej!!!!!!Gonatt om nån timme..

Avslutar med en replik ur Robin Hood- Prisa gud här kommer skatteåterbäringen :))))))))))

Inga kommentarer: