tisdag 30 mars 2010

Rinnande snok :(

Jaha då var det daz för en tid med rinnande snok och ingen kraft alls igen :( Började känna av halsen redan i söndags, men det e borta nu. Istället får jag snyta mej hela tiden och har som jag skrev ingen ork till något..

Eftersom det var min tur att öppna på jobbet i morse så fick jag vackert dra mej ur sängen och åka till jobbet, men där blev jag bara kvar i en timme.. Min jobbarkompis på samma avdelning som mej skickade hem mej direkt när hon började kl 8. Nu e det dax för sängen igen känner jag.. Hörs igen när jag orkar skriva mer..

Ha en bra dag allihop..

3 kommentarer:

Mia S sa...

Kram kram..krya på dig !

Elin Zettergren sa...

glad påsk ullis! hoppas du får en mysig ledighet! själv går jag och väntar på att bli moster när som helst=) hanna och dan ska ha barn nu i april!!
vi kanske ses något i sommar!
kram elin

Raggarullis sa...

Tack ska du ha :) Kram kram

Önskar dej desamma Elin :)Va skoj..Du får hälsa till henne och gratta från mej :) Jag ska bli faster för 3:e gången i september/oktober nån gång :) Ja det hoppas jag att vi gör.. Kommer till Mora under midsommar. Tänker inte fira midsommar i Sthlm. Det ska man göra i Dalarna :) Kram