lördag 6 mars 2010

Länge sen

jag skrev nånting här nu ser jag, men va fan lusten kommer och går.. Ibland har man inte nån ork att komma på vad man ska skriva för nåt..

Kan berätta att jag och några kompisar festade förra lördagen.. Vi var på Harry B James där det var Iron Maiden kväll och jävlar va roligt det var :) Bandet som spelade hette Only Maiden. Dagen innan var jag iväg och hittade två tuffa linnen.. En med kedjor som hängde och en annan med nitar.. Verkligen min stil :) Även ett tufft armband som passar utmärkt på mej. :)

Den här veckan har det varit teckenkurs igen och det går faktiskt ganska bra att lära sig.. Det som e roligt att se är att barnen på min avdelning lär sig de tecken vi visar dom väldans snabbt. Barnen kan t ex alla färger på tecken nu!

I onsdags var jag och några jobbarkompisar på Hovet och såg AIK-MIK spela mot varandra.. Det gick åt skogen för mitt lag :( Jaja vi vann mot AIK den 3:e december och även i mellandagarna :) så det fick väl gå ändå då!! Innan vi gick på hockeyn så var vi iväg och käkade och tog några öl.. Man har alltid så roligt tillsammans me dom :) Vi e allt ett tokigt gäng på jobbet!!

Idag har det varit tvätt för min del och sen drog jag in till stan och kollade i affärer.. Några skor blev det inte för alla skor var så jävla fula :( Blir en billig vår för min del me andra ord :) Jag som e såååååååååååååå skotokig!! Jag hittade ett par jeans och sen lite ljus som luktar gött. Sist men inte minst hittade jag den här :) . En häftig fickplunta..Jaja den e rosa men jag kunde inte motstå den för den var ju så jävla frän :) Såg lite andra saker i den där affären som jag ska köpa senare.. Affären heter In och finn och hade en del saker som var av intresse!!

Till sist kan jag ju säga att jag e bra besviken över att inte
gick vidare till Globen..Fast det e ju som alltid.. Huvuddelen av svenska folket röstar fram en massa skitlåtar till finalen och sen skickar vi ett bidrag som skämmer ut vårat land :(

Nä nu ska jag lägga mej i sängen och glo på film. Bye

Inga kommentarer: