torsdag 18 mars 2010

Irriterande....

Har en sång i skallen som sjunger för mej hela tiden.. Lärde barnen på min avdelning en ny sång idag och det e just den som jävlas med mej..

Så här e texten:

Ingen tycker om mej, ingen vill ha mej
bara för jag käkar mask.
Korta och klibbiga, långa och slibbiga

jag lägger dom i en liten ask.
Jag biter av huve´t, suger ur saften och skalet det kastas bort
Ingen tycker om mej, ingen vill ha mej bara för att mask är gott.


Snacka om att man blir skadad när man jobbar med barn(haha), men bättre jobb kan man inte ha.. Dom ger en så mycket tillbaka och vilken glädje det e när man ser att dom e överlyckliga över att ha lärt sig något nytt..Jag är så nöjd över mitt yrkesval. :)

Nu ska jag fortsätta kolla på 2 1/2 män och sen blir det nog även Lyxfällan lite senare.. Efter det blir det sängen för jag öppnar på mitt jobb imorgon bitti. Drygt att gå upp alldeles för tidigt, men det e skönt att få sluta 15.00..

Ha det bra..

Inga kommentarer: