söndag 7 mars 2010

Härligt me sol :)

Så därför blev det en promenix med hunden Spicey runt området här där jag bor!! (Anledningen att jag tog henne, var att jag vet att hon hittar hem om jag inte skulle göra det..hihi.. Bara att stoppa en vante i munnen på henne och säga att vi ska hem och så går hon hemåt ) :) Perfekt för mej som har dålig koll på området :)

Det var så härligt och det fick mej att minnas alla härliga promenixer me min vovve Felix som dog i juli förra året. Hans epilepsi blev bara värre och värre och jag insåg att han led av eländet. Speciellt när han kunde få upp till 8 anfall på kort tid. :(
Han skulle aldrig palla livet här i Sthlm, med tunnelbanefärder och hunddagis..

Fan va jag saknar honom...Kommer aldrig i livet få en hund som honom igen. Sååå genomklok och barnkär som han var!!Han hade ingen uppfattning om sin storlek heller, utan trodde lätt att han kunde sitta i mattes knä utan att hon dog av tyngden.

(Här e goa Spicey eller Spissan som jag kallar henne)Har lånat kortet av hennes matte!!


Ha en bra söndag.. Nu blir det en dusch och lite mat för min del!!
Bye

Inga kommentarer: