fredag 19 mars 2010

Va skoj :)

Stefan(min äldsta lillebror) ringde för ett tag sen och berättade att jag ska bli faster igen :-D
Hoppas verkligen att det blir en tjej, för det finns mycket finare kläder till flickor, än det finns till pojkar.. Faster vill ha en flicka att skämma bort lite nu..(fast huvudsaken e att barnet e friskt och har alla kroppsdelar som han/hon ska ha) Elias e ganska bortskämd han med.. Fast Jamie, min första brorson har jag inte sett sen han var ca 2 år :(
Tråkigt, men det e så pga att hans mamma e som hon e.. Hon vräkte ur sig för några år sen att Jamie klarar sig utan sin pappa.. Det e så man blir mörkrädd när man hör såna saker.. Barn behöver bägge sina föräldrar, men det fattar tydligen inte hon. Får hoppas hon kommer på bättre tankar snart.

Blev lite chockad i julas för hon hade skickat kort på Jamie i julklapp till mina päron. Det fanns flera kort med, så jag och min andra brorsa Tomas fick ett varsitt oxå. Så nu vet jag åtminstone hur min äldsta brorson ser ut, men jag vet ju fortfarande inte hur han e till sättet nu för tiden. Tråkigt när det blir så. Som tur e så träffade brorsan sin nuvarande tjej Anna för några år sen och hon e verkligen vettig i skallen och jävligt trevlig :) Och nu väntar dom alltså sitt 2:a barn tillsammans :)

Fick även veta att jag kommer få ett till kusinbarn oxå. Han/hon kommer dyka upp ungefär samtidigt som brorsan och Annas bebis!!Nu e det snart dax för min del oxå, men jag måste hitta nån vettig kille att tillverka barn med. Hittills har jag ju bara träffat idioter om man räknar bort några få som faktiskt var vettiga, men det visade sig att vi funkade bättre som kompisar.


(Bilden har jag lånat från internet.
Tyckte den
passade bra till det här
inlägget
.)

Inga kommentarer: