torsdag 1 april 2010

Jag är Wanted = BÖRJA LÄS DEN REDAN IDAG...

Köpte boken i söndags.. Jag kan lova att det ångrar jag inte. Den var så bra skriven att jag knappt kunde lägga ifrån mej boken. Jag ville hela tiden veta vad som skulle hända i nästa kapitel. Kan säga att den var några snäpp bättre än böckerna "Snabba cash" och "Aldrig fucka upp" Kan ju bero på att killen skriver ärligt om allt skit som han har hållit på med. De andra böckerna har Lapidus skrivit utifrån det han tagit reda på om den undre världen. Nog är dom oxå bra, men den här boken e som jag skrev några snäpp bättre ..

Han skriver om sitt liv som har innehållit
värdetransportrån, indrivningar, våld, ekobrott, kidnappningar, inlåsningar, blåsningar och cash.Samtidigt som den är jävligt bra, så e det lite jobbigt att läsa, eftersom det inte kan ha varit lätt att leva så där. Speciellt inte när man får läsa om hans son Jack och hur han känner att han sviker honom. Han skriver även om hur han har svikit sina föräldrar och syskon.Han kan ju vara lyckligt lottad att han har barn med rätt tjej. Hade det varit en annan tjej,hade han nog inte ens fått träffa sin son. En sak som e säker e att boken sätter spår i skallen på en, och den kommer jag att läsa om flera gånger.

Hoppas att det blir film av den här boken. Då blir jag den första som bokar biobiljett kan jag lova..

Kan ju nämna att jag börjar må bättre nu och orkar faktiskt sitta uppe utan att bli snurrig i skallen.. :)


2 kommentarer:

www.facebook.com/photo.php?pid=5129964&id=542669883#!/?ref=home sa...

Tja Raggarullis! håller med dig på varenda ord, nice bok och snäppet bättre än dom andra i genren. Maniac

Raggarullis sa...

Tack för kommentaren Maniac :) Alltid kul att nån tar sig tid att skriva nån rad :) Ja boken e kunglig och jag ville inte att den skulle ta slut.. Nu har jag ingenting att läsa :(