lördag 3 april 2010

Solsidan + film


Serien Solsidan den är väl för kunglig alltså.. En del av rollfigurerna e så pinsamma att se på, men samtidigt kan man inte slita sig från serien. Det e ju tur att man inte känner någon som e som den där dryga Ove iaf :) Man har lust att hoppa in i rutan och ge honom jordens jävla utskällning för att han e så jävla snål och snyltar på allt och alla.. Han fattar inte att ingen egentligen vill ha honom med, men han kör över alla och bjuder in sig och frugan ändå.

Efter Solsidan blev det filmen Som var jävligt spännande.. Det handlar om en familj som fick en låda levererad utanför sin dörr tidigt en morgon. Med lådan kom en lapp att dom skulle få besök av en gubbe kl 17.
Gubben kom och det var ingen trevlig syn för halva ansiktet såg jävligt konstigt ut, en stor bit saknades.
Familjen fick veta att om dom bestämde sig för att trycka på knappen på lådan som dom fick, skulle dom få en miljon dollar. Fast så enkelt var det inte riktigt. Konsekvensen som blev var att samtidigt som familjen tryckte på knappen, skulle en för dom okänd människa dö. När gubben sen gick därifrån, sa han att den där lådan skulle omprogrammeras och ges till en annan familj som dom inte kände. Familjen ångrade sig och ville lämna tillbaka lådan, men det gick inte. Filmen var riktigt spännande och det kröp i kroppen hela tiden, för man visste inte vad som skulle hända. Det var länge sen jag såg en film som gjorde att det kröp i mej. Kan säga att jag hoppade till en vända under filmen.

Har även sett två andra filmer den här veckan, när jag varit hemma och varit däckad. Den första var Den var inte riktigt så rolig som jag hade trott, men den e ändå sevärd.

Den andra filmen var Det handlar om en kille som har svårt att välja mellan 2 tjejer. En tjej som det e en väldans fart och fläkt i och den andra som e mer trygg av sig, men den var seg som fan så om man inte gillar sega filmer så ska man hålla sig ifrån den här.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men jag hoppas att den här dagen inte blir lika seg och långdragen som jag tyckte att gårdagen var. Ska ut och käka pizza idag iaf. Har inte gjort det på evigheter så det e dags nu tycker jag.

Ha en riktigt bra dag nu :)

Inga kommentarer: