fredag 2 april 2010

Lååååååååååååååångfredag....

Det här blir en lugn påsk för min del.. Det blir varken Harry B James eller Anchor och anledningen e att jag äntligen börjar bli frisk och vill inte att skiten ska ta om igen.. Var ett tag sen jag var ut nu, men det får väl bli nästa helg eller nåt.

Hade ju planer på att åka till Mora och hälsa på en vända.. Har ju inte varit där sen i julas, men det får vänta tills midsommar.. Midsommar vägrar jag nämligen fira här i Sthlm. Då ska man vara i Mora och ut och rocka i Öna bystuga, som jag alltid har gjort. Längtar efter att få träffa min goa brorson, men får sakna honom ett tag till alltså. Saknar ju självklart mina goa kompisar där uppe i lilla hålan.

Idag blir det inte många knop gjorda.. Kanske leta reda på nån bra film och slänga sig i sängen och glo på den.. Har ju inte nån bra bok att läsa just nu :(
Ingen bok känns lockande efter att ha läst ut Jag är Wanted... Kommer nog dröja innan jag hittar en lika bra bok igen...


Här kommer en favorit i repris.. Nämligen Mötley Crüe på Peace and love i Borlänge förra året..Kunglig konsert :) Och i sommar får jag se dom igen :-D


Och här kommer en låt från Kiss senaste skiva..



Ha en jättebra dag!!!!!!!

2 kommentarer:

wanted sa...

Hej Ullis!

Här hade jag ju varit förut :)

Tack för alla varma ord och kommentarer de värmer och stödjer! Länkar på hemsidan imorgon. Ska uppdatera sidan lite mer då.

Simma lugnt - "David Wanted Larsson"

Raggarullis sa...

Hejsan.. Kul att du hittade hit :) Var så lite så :) Måste ju visa min uppskattning om det e nåt jag verkligen gillar och din bok fastnade rejält hos mej.. Ha en bra dag!!