fredag 16 april 2010

Fredag..

Idag slutade jag 15.00 och det var sååååååååååååååå skönt.. När jag kom hem käkade jag lite och sen lade jag mej i sängen och lyssnade på Mustasch och somnade.. Vaknade vid 19.30 ca och kände mej rätt utvilad så nu blir det väl problem att somna inatt.

Ska krypa under täcket snart och kolla på . Har kollat klart på tidigare under kvällen. Jag jobbade med en tjej förra året som gillade dom här filmerna och hon sa att jag bara måste se dom. Nu har jag sett en och jag vet inte riktigt om det var min smak, men det gick då att se. Får väl se hur uppföljaren e nu då.

Var in på Badoo (sidan som jag inte fattar så mycket av än) för några minuter sen och upptäckte att jag fått en ny vän där. David wanted Larsson hade slängt in en förfrågan. Tycker att han verkar va en riktigt trevlig kille som verkligen vill ha kontakt med sina läsare. Han skriver ärligt om eländet han har varit med om. Har ni inte läst hans bok "Jag är wanted" så måste ni göra det. Jag lovar att ni inte kommer kunna slita er från boken förrän den är slut. Så var det för min del iaf. Ser verkligen fram emot hans föreläsning i maj :)

Nä nu ropar sängen och filmen på mej. Gonatt!!

Inga kommentarer: