tisdag 13 april 2010

Off :(

Känner mej lite off för tillfället. Kan bero på att jag gick upp 05.30 för jag öppnade på jobbet och sen har jag varit på jobbet till efter 19.00 pga teckenkursen som vi går för närvarande.
Matlusten har jag tappat och jag antar att det beror på penicillinet som jag äter. Jag kan va skithungrig, men sen när jag väl får maten framför mej så vill jag knappt ha den.. Ont i skallen har jag nu oxå, men jag ska vara vaken tills Desperate housewives e slut. Det kan jag inte missa..

Så funderar jag över när fan jag ska kunna börja träna igen. Hinner ju för fan knappt komma igång med träningen förrän jag e sjuk igen :(

På söndag ska jag iväg till VH och skriva kontraktet på lägenheten som jag kommer få hyra i två år framöver och i slutet av april sker flytten.

Inga kommentarer: