torsdag 15 april 2010

Snygging..

Idag kom det en riktigt snygg datatekniker till jobbet och fixade med våra datorer.. Synd nog var han lite väl ung :(
Han såg inte ut att va många år över 20 precis. Man fick då nåt att vila ögonen på ett tag iaf ;)

Den här veckan har jag läsvilan för 5-åringarna och efter jag hade läst klart och även spelat ett spel så kom rackarungarna på att jag var kittlig, så det var minst 8 ungar som anföll mej..Haha.. Som tur va kom en jobbarkompis och löste av mej så jag fick gå på rast. Som jag skrivit tidigare så finns det inte en chans till en tråkig minut tillsammans med barnen.. :)

Nu ska jag ta och lägga in lite ny musik i min mp3 så jag inte tröttnar ur på Volbeat som e så jävla bra. Det e dax för lite låtar från senaste Kiss skivan och även Mustaschskivorna. Måste ha musik i öronen när jag åker till och från jobbet. Det e mitt sätt att koppla bort allt annat.

Ha det bäst!!

Inga kommentarer: