lördag 17 april 2010

Lördag

Idag håller jag på att tvätta. Har som tur inte så mycket tvätt att ta reda på. Bara 4 maskiner och det e skönt, för egentligen känner jag inte alls för att tvätta alls. Blev lite sent när jag kollade på New moon inatt, men det hade jag ju räknat med efter tuppluren till 19.30.

Igår fick jag sms från en kompis som ville att jag skulle hänga med ut på krogen, men det sket ju sig rejält eftersom jag fortfarande käkar penicillin :( (hoppas ni hade skoj??)
Har inte nån lust att bli sjuk igen så jag höll mej hemma istället.Får ta igen det senare. Var ett tag sen jag var ut och roade mej nu. Har en sak att se fram emot iaf och det e kryssningen med Cinderella den 14:e maj :-D Ska bli riktigt skoj, för det e ett roligt gäng jag ska iväg med!!!

Nu måste jag käka lite frukost.. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: