söndag 18 april 2010

Kontrakt

idag har jag varit iväg och skrivit kontraktet på lägenheten som jag ska hyra i andrahand.. Känns skönt att det e gjort :-D
Till helgen som kommer ska jag packa och den 28:e bär det iväg till lägenheten. Känns konstigt att bo själv igen, eftersom jag inte gjort det sen i början av augusti förra året. Kommer även kännas konstigt att inte ha djur runt omkring mej, eftersom jag hela tiden har haft hund och katt tidigare.. Får väl vänja mej vid det för det e ingen idé att skaffa egna djur på ett bra tag.. Jag får passa på att åka vart jag vill utan att tänka på vem som ska va hund och kattvakt.. På ett vis e det ganska skönt. Att bara kunna sticka iväg hur som helst pga att man bara har sig själv att tänka på!

Nu ska det bli käk här och senare blir det filmtajm!
Bye

Inga kommentarer: