torsdag 1 april 2010

Glad påsk!!!

Jag önskar alla mina vänner och ni andra som läser min blogg en glad påsk..
Idag e det den 1 april och för precis 11 år sen föddes min fd katt Elvis.. När jag fick jobbet här nere i Stockholm fick jag lov att låta Elvis flytta hem till min kompis Malin i Enviken. Det e ju svårt nog att få boende här nere och det hade varit ännu svårare om jag hade tagit honom med mej hit. Synd nog kunde han inte bo kvar hos Malin heller, då det visade sig att hennes sambos dotter var allergisk. Malin hittade då ett katthem som hjälpte både mej och Malin att hitta nytt hem åt våra goa katter. Vet nu att Elvis bor hos en tjej i Ludvika som han föll för enligt hon som har det där katthemmet.. Jag hoppas verkligen att han har det bra hos henne..Önskar att jag kunde haft honom kvar, men huvudsaken e ju att han har det bra där han e. Saknar dej Elvis..


Grattis Elvis på 11-års dagen..





















Sitter och lyssnar på JLT nu.. Jävlar va bra dom e :) Här kommer några av mina favvislåtar me JLT :)








Nu blir det duschen och sen ska jag bara ta det lugnt och glo på dumburken..

Inga kommentarer: