lördag 17 april 2010

Äntligen..

e tvätten klar :) Nu ska det bäddas rent och sen ska jag ta en dusch och lägga mej i sängen och glo på en film som jag inte har sett än. Fick den med posten igår. Har varit laglig av mej och köpt filmerna sen jag flyttade ner hit. Kan ju bero på att jag inte använder mitt eget internet och sen vet man ju inte hur mycket man vågar ladda hem utan att någon jävel sätter dit en :(

Lägger in min största favorit från Idol. Jag trodde inte mina öron när jag hörde honom sjunga första gången vid uttagningen till Idol.. Blundade man så kunde man nästan se Sebastian Bach från Skid row framför sig. Vilken gudomlig röst killen har :)
Han e jävligt trevlig oxå. Träffade honom i Borlänge i början av januari när han var där för att signera skivor. Följde med Monne och hennes dotter Johanna dit. Johanna nämnde att hon ville att jag skulle hänga med dit när vi firade nyårsafton tillsammans och det var ju klart att jag gjorde det.
Fast hon tyckte att jag och Monne var lite töntiga där i Borlänge. Särskilt när vi var inne på Rusta och fick värsta skrattanfallet pga en barnväst med döskallar på. Monne råkade säga nä men titta vilken frän väst med sv...skallar på. I samma veva kom en utländsk tant och glodde som fan på henne. Hade ju för fan träningsvärk i magen dagen efter pga allt skrattande.



Här kommer Skid Row med samma låt!! Det var min favoritlåt när jag var tonåring.. Snacka om att att jag plågade mina föräldrars öron när jag bodde hemma.. Fast när jag började umgås med raggarna, tyckte dom väl att min musiksmak hade förändrats lite till det bättre ;) Har faktiskt fått bränna en och annan rockabillyskiva åt farsan genom åren.



Tror att det spökar här. Satt och lyssnade på skid row för fullt och min dörr for upp helt plötsligt.. Kanske e min söta goa vovve Felix som e och hälsar på!

Nä nu ska jag bädda rent i sängen.. Bye...

Inga kommentarer: