måndag 5 april 2010

Matt i mössan...

Tog en rejäl sovmorgon till efter 12 pga att jag kollade på The wrestler till 2 inatt..När jag kollade ut genom fönstret såg jag snö som föll ner på backen.. NEJ nu får det väl vara nog.. Vill ju ha vår nu.. Det har ju varit sånt skönt väder under påsk och så kommer det här dråpslaget.. Nu e det många jävlar som har bytt till sommardäck.. Det här e alltså deras FEL :(

The wrestler gillade jag skarpt och vilken bra musik som var me i filmen.. Mycket minnen dök upp kan jag lova..:) Här e 3 av låtarna ur filmen,,








Eftersom det e sånt skitväder idag, så blir det en riktig slappardag.. Det har det ju varit hela påsken iofs, men det skadar inte med en till ;)

Imorgon blir det jobb igen och eftersom det e tisdag så öppnar jag.. Det e alltså slut med sovmorgon igen.. Ska bli kul att träffa jobbarkompisar och barnen igen :)

Ha en bra dag, trots skitvädret!

Inga kommentarer: