måndag 14 juni 2010

Big Meet på Moonshine cruisers 4 juni :-D

På fredagen spelade Six Teen flames och John Lindberg trio.. Det blev mycket rockande på dansgolvet kan jag lova :) JLT har jag ju rockat till en hel del gånger tidigare, men Six Teen flames var det första gången jag hörde.. Dom rockade på riktigt duktigt och jag ser dom gärna igen..Får hoppas att dom kommer till Moonshine fler gånger..

Lite bilder på Six Teen flames...

Nu kommer det lite bilder på grabbarna i JLT :)



Lite mingelbilder då :)Eftersom jag e tokig i tattoos så fick jag ju lov att dokumentera den här fräsiga tattoon :)
Träffade på sångaren i Six teen flames på morgonkvisten när det var dax att bege sig hemåt och vila lite inför lördagen då Crazy cavan och Dreadnoughts skulle spela..
Utanför klubbgården så såg jag dom här tröttmössorna.. Inte lätt att hålla igång en hel natt inte ;)
Nu orkar jag inte mer för den här gången.. Bilder från kvällen efter kommer senare..
Nu ska jag snart kolla på dom norska Hollywoodfruarna innan det e dax att krypa under täcket och sova..

Inga kommentarer: