söndag 13 juni 2010

Satan i gatan...

va lat jag måste ha varit med bloggandet på sista tiden.. Har knappt läst andras bloggar heller :( Nä nu får det fan i mej bli lite ordning på torpet igen..

Har ju gjort en massa sen jag var och kollade på Mustasch.. Jag har ju rockat på Moonshine och inte har jag lagt ut några bilder från den kvällen här på bloggen än..
Har även kollat på Pudlarna på Grönan i tisdags och igår var det ju Kisskonserten.. Som enligt mej rockade jävligt bra, men enligt Aftonbladet så fick dom bara 3 +.. Jävla snål kritiker :( Europe hade jag gärna klarat mej utan.. Hade varit bättre om Mustasch hade fått spela en längre stund för dom e ju jävligt bra :)Bilden e lånad från Aftonbladet..

Kommer snart lägga ut lite bilder från Big Meet på Moonshine och Pudlarnas spelning på Grönan och några kort som jag knäppte på Kiss från min mobil. Klantarslet Ullis hade ju för sjutton glömt att ladda batteriet till sin kamera så några kort med den blev det inte.. E ganska arg på mej själv kan jag lova..*grrrrr*

Inga kommentarer: