måndag 21 juni 2010

Irriterande

att det fortfarande strular med att lägga in kort här på bloggen :(
Jaja det e väl så med teknikens under.. Det ska alltid krångla..

I helgen hade jag besök av Malin och lilla Alfred på 4 månader.. Kan ju inte annat än säga att man blir bra sugen på en liten en när man träffar en bebis.. Fast det behövs ju en vettig kille att tillverka barn med oxå och det verkar fan inte va det lättaste att hitta en sån :(
Nu tillbaka till helgen.. Vi shoppade i dagarna två och det var riktigt trevligt att träffa Malin igen.. Jag hittade mina ac/dc converse som jag var ute efter :-D
Hittade även en tröja med Mötley Crüe tryck som var jävligt skön och snygg + ett par snygga solbrillor!! Hittade även en ny väska. Det behövdes för jag var trött på den andra.. Det var fredagens fynd..
På lördagen åkte vi ut till Barkarby, men där hittade jag bara en present till morsan och även en försenad present till farsan.. Det enda jag köpte till mej själv var Erik Grönwalls nya skiva och 5 par strumpor.
Vi käkade på Pizza hut i Barkarby, men det var fan det värsta vi varit med om.. För det första fick vi vänta i evigheter på maten och när maten väl kom, var min pizza mindre än en barnpizza och inte alls så stark som jag trodde att den skulle vara.. Malins pasta var så stark så inte ens jag som gillar stark mat kunde äta den. Det stod inte ens att den skulle vara stark.. Vi fixade så Malin slapp betala sin mat, eftersom hon inte kunde äta av den.. Det enda positiva var ölen som jag tog till maten :-D Den var riktigt god!! Vi ska aldrig mer äta där kan jag lova..

När affärerna stängde i Barkarby så stack vi in till stan och kikade lite, men det var ju så jävla mycket folk så vi gav upp ganska snabbt och åkte hem till VH där vi käkade sallad och jag tog en till öl och njöt av lugnet.. Var även väldigt imponerad över att jag inte fått ett enda skavsår efter att ha gått i mina nya converse en hel dag.. Det blir man verkligen lycklig över :-D
När vi kom hem till mej igen så kollade vi faktiskt på lite från Victorias bröllop. Vi var för trötta för att orka koncentrera oss på en film.. Vi kom i säng vid ett på natten..

Igår åkte Malin och Alfred hem igen vid 11.45 och jävlar va tomt det blev här.. Ingen bebis att lukta och gosa med längre.. Hoppas jag träffar lilla Alfred snart igen!!
Nu ska jag fortsätta kolla på Norska Hollywodfruar och sen blir det sängen och sova. Öppnar ju på jobbet imorgon och då måste jag upp alldeles för tidigt..

Inga kommentarer: