fredag 25 juni 2010

Midsommarfirande i Mora...

Jahapp då sitter man i brorsans soffa och filosiferar då..Kom hit igår kväll vid 22 tiden.. Tåget skulle ha varit framme vid 21.36 ,men det blev 22 minuter försenat pga mötande tåg :(
Ikväll blir det fest.. Jag ska ut och festa med Kicki och hon har fått chaffis till sin Ford så vi får hoppas att det blir soligt och fint ikväll så vi kan åka nercabbat.. Brorsan var så snäll att han gick på bolaget åt mej så jag skulle slippa släpa på öl ända från Sthlm :-D Tack för det!!!!
Blir att åka till Orsatrakten en vända till Bengt för Monica vill att jag kommer dit. Vi har inte träffats på evigheter så det ska bli skoj :-D
Nu ska jag ägna lite tid till min goa brorson som har samma fina smak som mej när det gäller skor.. Han hade blivit eld och lågor när han såg mina skor imorse.. Han hade hållit i dom och sagt - Mamma titta..ohhhhh..
Kanske skriver imorgon en vända oxå om jag orkar..

Trevlig midsommar på er :-D

Inga kommentarer: