onsdag 23 juni 2010

Del två från Big meet på Moonshine och lite om midsommar..

Nu kommer äntligen bilderna från lördagskvällen på Moonshines Big meet :)
Här e gubbarna i bandet Crazy cavan.. Det var 3:e gången som jag såg dom nu och på den tiden jag var med i Thunderwolf Car Club i Mora så spelade dom på en av våra rock n roll fester.. Då kom det mycket raggare kan jag lova från många delar av landet..


En kille i kaninkostym hittade till festen oxå..


och det visade sig att han vann ett pris som klubben hade ordnat efter deras klubbkompis Sonnys död..
Tjejen som står bredvid har jag för mej var Sonnys dotter..

Här e killarna som berättade om Sonnypriset och att kaninkillen vunnit den första pokalen..
Här har Dreadnoughts kommit på scenen och rockar för fullt :)
Här kan ni se och höra Crazy cavan rocka.. Lite dåligt ljud bara pga att jag stod så nära högtalarna..



Idag har vi haft lite midsommarfirande med barnen.. De fick hjälpa att klä midsommarstången och sen dansade vi runt den.. Efteråt blev det lunch ute på gården och även läsvilan tog vi ute i gräset.. Blev ingen sovvila, vilket jag hade kunnat behöva.. Det e jag som har sovvilan och det e så skönt att bara ligga och vila, nästan halvsova tills barnen har somnat och man kan gå på rast :)

Imorgon blir det en tripp till Mora och fira midsommar där tillsammans med kompisar.. Ska även på race på Tallhed.. Perfekt tillfälle att träffa så många som möjligt på samma ställe.. Blir ju lite stressigt när man bara åker dit över en helg och så många vill träffa mej.. Man har lust att dela på sig i några delar för att hinna med alla..

Nu blir det sängen och sova.. Imorgon slutar jag fyra och sen åker jag in till stan för tåget går 17.45. Ingen idé att åka hit utan det blir till att ta med sig packningen till jobbet redan på morgonen.. Har ställt packningen alldeles vid dörren för att jag inte ska kunna glömma den imorgon när jag e trött..

Korten på Pudlarna kommer när jag kommit hem igen och då finns det nog även lite kort från Mora oxå..

Gonatt och sov gott!!

2 kommentarer:

Mia S sa...

Godnatt och tack för titten... kände igen en del gubbar där från tidigare foton....ha det så bra i Mora !! Kramen ♥

Raggarullis sa...

Ja det e ju inte så konstigt kanske.. Knäppte ju en hel del kort på dom när jag bodde hos dej oxå :) Det ska jag ha och hoppas att du får en trevlig midsommar oxå!!kramen <3