onsdag 30 juni 2010

Trevlig kväll...

Japp det blev en riktigt trevlig kväll.. Hade bestämt med Sofie att vi skulle träffas och ta en fika efter jobbet, men det slutade med mat och även en ( rättare sagt 2 öl ) till maten. Vi satt på en uteservering och kikade på folk och pratade en massa om jobb och annat runt omkring.. Sen ville Sofie att jag skulle visa henne Stureplan så jag gjorde väl det då.. Så nu vet även hon vart svampen ligger *hihi* Siken jag glömmer aldrig vägen dit efter vårt äventyr :-P

På vägen hem så skulle jag förbi Annikas jobb så hon får sällskap hem.. Hon e ju lite feg när det gäller att gå hem själv på kvällen ;)

Nu sitter jag i soffan och ska precis till att slänga mej i sängen och sova så jag pallar med morgondagen med hela 7 barn..hehe.. Skojade bara. Det e ju rena semestern nu med så få barn jämfört med 20 som vi brukar ha i vanliga fall. Nästa vecka kommer vi ha 4 bara..

Inga kommentarer: