söndag 8 maj 2011

Den här låten har gått varm

hela helgen.. Så jävla bra :-D Man blir så glad av den!!!


När jag kom hem från jobbet i fredags hade jag nog feber för på kvällen hade jag värsta frossan här och kunde knappt andas pga att jag var helt täppt i näsan.. Igår kväll började jag känna mej bättre.. Åsa sa att det var en jävla skillnad på mej bara mellan halv sex på kvällen och efter tio då vi pratade igen.. Var en konstig förkylning som jag åkte på, men skönt att den e på väg bort igen :-D

Har ett minne av den här låten.. Glömmer det aldrig, men då var det Black nights som sjöng den..


Vi var ute och festade och Bernt var chaffis.. Han spelade den här låten för oss och sen fick han höra den hela kvällen för jag spolade hela tiden tillbaka till den.. Han ångrade nog att han spelade den.. haha.. Det slutade med att han kom med ett band till mej med den låten på + en massa andra rockabillylåtar.. Nu kan du spela den hur mycket som helst bara jag slipper höra den sa han *asg*

Inga kommentarer: