fredag 6 maj 2011

Det e ta mej fan helt underbart...

att jobba med barn alltså :-D Idag har vi varit till en park och spelat fotboll i det fina vädret och jag har sprungit som en galning med barnen och sparkat på bollen.. Vi har skrattat och tokat oss och barnen sa Ullis du e galen du ;) På eftermiddagen var vi ute på gården och jag åkte rutschkana med barnen.. Både dom stora och dom små.. Jag klättrade som en tok i den där klätterställningen för att alla barnen skulle kunna åka med mej.. En liten kille sa kom upp fortare då Ullis för han var ivrig att få åka med mej.. haha dom har sina krav dom små liven.. Och jag ljuger inte om jag säjer att jag tror att jag hade roligast av mej och barnen.. :-D Det e när man jobbar med barn som man håller sig ung och har barnasinnet kvar.. Finns det nå bättre än att få jobba med barn egentligen?? Tror inte det faktiskt..

Måste bara lägga in en jättefin låt från SIXX AM´s nya skiva.. Lyssna på texten!!

Inga kommentarer: