tisdag 31 maj 2011

Rolig måndag :-D


Igår ville min jobbarkompis byta tid med mej så jag öppnade. Det gjorde att jag fick sluta 15.00 istället för 17.45 :-D Det passade mej alldeles utmärkt, eftersom jag skulle in till stan och träffa Sophie som va i stan en vända pga sitt pluggeri.. Vi gick och kollade i affärer och hamnade i en affär som heter Shock på Drottninggatan. Jag hittade ett jävligt snyggt linne. Fast istället för grönt så e det rött :) Passar perfekt i helgen då jag ska rocka på Moonshine big meet hela helgen :-D Hittade andra linnen med, men bara ett kostar ju 298 :- så det fick bli bara en den här gången. Ska tillbaka dit nästa lön tänkte jag.

Efter shoppingen så hamnade vi på TGI Friday's och jävlar vilken god mat vi åt :-D Baby backribs *slurp*

Visst ser det gött ut ?? :-P + 2 kalla till det :-D
Det var så mycket mat så jag höll mej mätt till i morse då det kurrade som fan i magen när jag vaknade.. När vi ätit klart gick vi till pickwicks och tog en till öl.. Sen bar det iväg hem för jag skulle ju upp 05.20 i morse pga öppningen på förskolan.. Hatar att gå upp så där tidigt.. Borde va olagligt :-P

Ikväll har jag en dejt med tvättstugan, men hade hellre varit på Grönan och kollat på denna kille.
Hade varit riktigt skoj att höra honom live, men det blir väl fler tillfällen antar jag..Måste ju ha rena kläder till Big meet i helgen, därför e tvätten väldigt viktig ikväll..



Baj baj..

Inga kommentarer: