tisdag 17 maj 2011

Tycker.......


att ni som e in och läser min blogg e lite dåliga på kommentera.. Hade varit jätteskoj att få läsa lite kommentarer och samtidigt få se vilka som läser det jag skriver här inne.. Så skärpning nu alla ni som kikar in här ;)Och jag lovar att jag ska skärpa mej och kommentera hos dom bloggarna jag följer..


Nu e jag färdigtränad här och ska väl hoppa in i duschen och sen slappa i soffan resten av kvällen..
Ska kolla på dom här fruarna ikväll..



Har följt dom ända sen seriens början och missar inte ett avsnitt :)

Nä nu ska jag skutta in i duschen en vända..


Baj baj

4 kommentarer:

Mia S sa...

Åhej ba !
Jag e här och glor och klickar på den lilla rutan :)

Har din EdHardyväska hittat hem ?
Kram kram

Ullis sa...

Hallå där :) jajamen den har hittat hem till mej och jag e så nöjd så.. Fattas bara ett par Ed Hardyskor nu :-P

Kram kram

Anonym sa...

Hej hopp. Jag läser ibland, tycker om att "hänga med" i andra semibekanta människors liv. Undrar just vad det säger om mig*S*. Nåväl. Kul att läsa och lycka till med träning jobb å kärlek :D// Ulrika

Raggarullis sa...

Kul att du skrev Ulrika :) Och tack ska du ha :-D Ha det bäst!!!