onsdag 25 maj 2011

Tycker att det kan...

bli fredag nån gång.. Av flera skäl.. Kommer nämligen få ett besked som jag hoppas blir riktigt bra.. Så e det ju cruising inne i stan med på kvällen :-D Ska ta med en jobbarkompis och hennes son och kika, så det blir lugnt och jag ska ju festa helgen efter i dagarna två på Moonshine. Därför kan jag gott och väl va lugn på fredag..

Fick en present av föräldrarna och barnen på jobbet idag.. Ska tydligen få en till med, men den hade inte kommit än.. Snacka om att man e nyfiken ;)











Så har jag hittat en sida med
Ed Hardy kläder och andra tillbehör med jävligt stor rabatt :-D Ska beställa två väskor därifrån så man har lite att välja mellan :-P
Lite variation skadar aldrig ;)

Här e väskorna som jag ska beställa imorgon :-D











Snygga va? Hade lite svårt att välja men det får bli dom här två till att börja med :-P






Nu e det slut för idag !!! Baj baj

Inga kommentarer: